27.04
1 клас
ЯДС-
"Навіщо треба їсти? Навіщо ми їмо?" Підручник- с. 74-75. Робота в зошиті. https://svitdovkola.org/1/27
https://www.youtube.com/watch?v=KpGPds_1x6o
Математика-
Тренувальні вправи."Усна і письмова нумерація чисел." Робота з картками. https://www.youtube.com/watch?v=Gg0gwEn6140
https://www.youtube.com/watch?v=02f2x1wq0A4
Українська мова -
Опрацювання тексту" Сім днів"(читати 5 разів,вивчити дні тижня). В.Слєпцов "Днів у тижні рівно сім"(вивчити вірш напам'ять). У зошит в косу лінію переписати дні тижня). Робота з карткою. https://www.youtube.com/watch?v=1-Hh1Ikmqm8
2 клас
ЯДС -
Робота над казкою В.Сухомлинського. Складання казки за світлинами. с.121 в.4 - усно, в.5 - письмово.
Укр.мова -
Спонукальні речення. с.79-80 правило вивчити. В. 1-5 - письмово.
Математика -
Множення виду 4 • а і а • 4. с.107 номери 2-5 - письмово. Табличку множення на 4 вивчити!
Англ.мова -
с.102 нові слова вивчити та виписати в словники. В.4,5 - письмово! Виділенне речення записати в зошит з перекладом!
Інформатика
«Досліджуємо прикмети літа» с. 98-99 , завд.1-3
https://www.classtime.c
3 клас
Літературне читання стор.170
Українська мова правило ст176 вправи 443,444 (2,3 завданя)
Математика 982,989 усно 985,986,987 - письмово
Фіз вих (відеоурок )
4 клас
Українська мова
Конторольна робота. Аудіо диктант. https://www.youtube.com/watch?v=XRvJJjq1mCI
Літературне читання
М. Чумарна «Казка про друга»
С. 166-168. https://www.classtime.
Природознавство
« Степ.Господарські галузі, які найкраще розвиваються у степовій зоні.» с. 160-164
https://www.classtime
Англійська мова
Тема уроку: «Шкільне життя»
ст.106 впр. 1 – читати та перекладати лист
виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=940301
ст. 106 впр.2 письмово
Образотворче мистецтво .
Композиція « Мій рушничок»
https://www.youtube.com/watch?v=dHWngYz33Yg
5 клас
Математика
Розв’язування задач і вправ. Повторити §18
Знайдіть добуток:
1) п'яти множників, кожний з яких дорівнює 2;
2) десяти множників, кожний з яких дорівнює 1;
3) трьох множників, кожний з яких дорівнює 3;
4) двох множників, кожний з яких дорівнює 5;
5) тридцяти множників, кожний з яких дорівнює 0;
6) шести множників, кожний з яких дорівнює 10.
Який запис пропущено?
5 + 5 + 5 + 5 = 5 × 4
3 + 3 + 3 + 3 + 3 = ?
4 + 4 + 4 = ?
2 + 2 + 2 = ?
|
5 × 5 × 5 × 5 = 54
3 × 3 × 3 × 3 × 3 = ?
4 × 4 × 4 = ?
2 × 2 × 2 = ?
|
Прочитайте вираз і знайдіть його значення:
1) 31; 2) 110; 3) 025; 4) 52; 5) 23; 6) 34.
Українська мова
Тема: Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів
Завдання: вив. прав. ст. 169, впр. 457, 458 (усно), 461(письмово).
Англійська мова
Узагальнення вивченого матеріалу за темою «Свята і традиції»
Повторити слова та виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=146537
Природознавство
§ 33-44 Повторити. Підготуватись до контрольної роботи. Контрольна робота в класрумі.
6 клас
Математика
Подільність натуральних чисел. Звичайні дроби. Повторити §1 – 8
1.Назвіть п'ять найменших натуральних чисел, які діляться на 5.
2.Допишіть до числа 327 справа таку цифру, щоб утворене чотирицифрове число ділилось на 2 і на 5. Чи ділиться воно на 10?
3. Знайдіть НСД чисел 36 і 162
4. Перший оператор може набрати весь текст за 6 днів, а другий – за 12 днів. За який час оператори наберуть увесь текст, працюючи разом?
7 клас фізика Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування. Переглянути відеоматеріали за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=G1XdHaotzbM
Опрацювати §43, зробити стислий конспект (означення, формули, одиниці вимірювання)
Історія
1. Прочитати параграф підручника №52;
2. Записати в зошит дату, тему і короткий конспект. (фото конспекту )
3. Дати відповіді на запитання на сторінці 198 (фото прислати)
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=GHoWoc66U_E
Українська література.
Леся Воронина. Повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9».
Робота над змістом твору.Прочитати розділ 25-35, ст.216-227, завдання 2 ст.228, зробити конспект за статтею ст.228-229.
Зарубіжна література
Тема: Астрід Анна Емілія Лінгрен. Основні відомості про життя і творчість письменниці.
Завдання: Опрацювати біографію письменниці. Законспектувати біографію письменниці.
7 клас
Алгебра
Тема: Розвязування систем лінійних рівнянь методом підстановки.
Параграф 27 опрацювати. Виконати № 1038, 1046.
Англійська мова
Тема уроку: «Дозвілля учнів »
ст. 181 прочитати діалог та виконати впр 2 ст.166
впр.3 – прочитати та перекласти текст
ст. 182 впр.4 - усно
опрацювати граматичну табличку + впр. 5 (письмово)
виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=227480
Українська мова
Тема: Розряди сполучників за будовою.
Завдання: опр. теор. мат. ст. 214-227, впр. 496, 500 (усно), 497, 499 (письмово).
Історія України
§ 26 Практична робота (виконати в зошитах). § 22-25 Повторити. Підготуватись до контрольної роботи.
8 клас
Історія України:
1. Прочитати параграф № 36;
2. Зробити міні-конспект теми та дати відповіді на запитання на сторінці 243 (фото прислати)
Англійська мова
Тема уроку: «Київ – столиця України»
Опрацювати текст та виконати тест
https://drive.google.com/open?id=1FW0SAO2JI1zUL1XCrX9ifq4-psqWDJHQ
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=396958
Українська мова
Тема: Відокремлені означення. Розділові знаки при них
Завдання: повтор. теор. матер. ст. 225-229, письм. впр. 408, 410 (письмово).
Географія
§ 58 Прочитати. На ст. 286 схему перенести в зошит. Зробити опорний конспект пункту «Проблеми безробіття і зайнятості населення».
9 клас
Історія України:
1. Контрольна робота.
2. Повторити параграфи25-32.
3. Виконати тест за посиланням (тест відкритий тільки 27.04)
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=393767
Українська література.
Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська). Життя і творча діяльність.
Марко Вовчок як перекладач (Ж. Верна, Г. К. Андерсена, А. Е. Брема). Прочитати статтю підручника ст.293-295, скласти конспект прочитаного.
Інформатика
Розв'язування компетентнісних задач. Буктрейлери.
Переглянути презентацію.https://drive.google.com/file/d/1ewbryOvXgDMoCFREQu6yMfM2VyHhuK_N/view
Опрацювати теоретичний матеріал.
Виконати практичне завдання (слайд 15) та надіслати вчителю
Англійська мова
Тема: Мій повсякденний одяг
Завдання: виконати завдання у Classroom.
Основи здоров’я
§ 29 Прочитати. Зробити таблицю «Глобальні загрози, породжені життєдіяльністю людини».
10 клас
Працюємо в Classroom
11 клас
Працюємо в Classroom
|